tirsdag den 29. marts 2011

OMG. Japanese Yamanba !!!!

Jeg som troede at 'Guido' var et enkeltstående og sensationelt begreb, en livsstil udlevet af en minoritet. Det var kun indtil jeg stiftede bekendtskab med YAMANBA !!!!! Yamanba tager Japansk teenagefashion til nye højder og er karakteriseret ved ekstrem tanning, overdreven make up, plastiksmykker, hairextensions og kulørte klæder. Jeg har aldrig set noget lignende, det her er simpelthen beyond LOL. Jeg skal så meget være Yamanba til næste fastelavn/halloween/hvilken-som-helst-udklædningsfest-jeg-bliver-inviteret-til.




Definition of Yamanba:
A Gonguro gone overboard, to Kabuki proportions. Take your everyday Kogal, bleach her hair & slap on a tan; instant Gonguro (aka Ganguro). Okey, now toss in some glamish clothes & color them like their in the 60s. Shower profucely in oversized junk-jewelry & toss on way too much eyeshadow, now put some of those press-on rinestones you got for Cellphone bling & put them on your face instead. voila; Yamanba.
http://www.urbandictionary.com

1 kommentar:

  1. HAHAH det skal jeg så meget også klædes ud som :D

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet