fredag den 11. marts 2011

Jeg er bare ikke typen der cykler i regnvejr


Ja overskriften siger alt. Jeg er i praktik som hjemmesygeplejerske hvilket medfører at jeg cykler rundt til vores ældre borgere. Og det er jo i alt slags vejr. Indtil videre har jeg været ude i regn, slud, sne, torden og hagl. Det er koldt og ikke spor sjovt og jeg skal helt sikkert ikke være hjemmesygeplejerske når jeg en gang er færdig. Men, men, men det er det hele værd. Jeg har allerede lært så meget, og min vejleder er bare helt fantastik god. Man skal passe på med at brokke sig over vejret - især når der i Japan er jordskælv og tsunami. Jeg føler rigtig meget med de mennesker der er ramt. Og fra nu af vil jeg prøve at lade være med at brokke mig over vejret, for det vi har herhjemme er jo luksusproblemer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar